SON DAKİKA
SPOR21 Nis 2026SPOR

Gençlerbirliği’nde Galatasaray maçı mesaisi tamamlandı: Takım deplasman öncesi son hazırlıklarını yaptı ve maç saatine odaklandı

Gençlerbirliği’nde Galatasaray maçı mesaisi tamamlandı: Takım deplasman öncesi son hazırlıklarını yaptı ve maç saatine odaklandı

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde yarın Galatasaray’a konuk olacak olan Gençlerbirliği, karşılaşma öncesinde gerçekleştirdiği son antrenmanla hazırlık sürecini tamamlayarak teknik ekip ve futbolcuların yoğun tempolu çalışmalarının ardından kritik deplasman mücadelesi için maç saatine odaklandı.

Antrenmanda hız, koordinasyon ve top kapma çalışmaları öne çıktı ve oyuncuların temposu dikkat çekti

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’nde gerçekleştirilen çalışmada futbolcuların gruplar halinde koordinasyon ve çabukluk üzerine yoğunlaştığı, ardından 5’e 2 top kapma çalışmasıyla hem fiziksel dayanıklılıklarını hem de oyun içi reflekslerini geliştirdiği ve antrenman temposunun oldukça yüksek olduğu gözlemlendi.

Teknik ekip taktik plan ve oyun kurgusu üzerinde detaylı şekilde çalıştı

Teknik direktör Volkan Demirel yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanın son bölümünde pas organizasyonları, taktiksel dizilişler ve oyun planı üzerinde yoğun şekilde durulurken, duran top organizasyonlarıyla maç öncesi son stratejik hazırlıklar tamamlandı ve oyunculara sahada uygulanacak planlar net şekilde aktarıldı.

Karşılaşma yarın akşam oynanacak ve büyük bir mücadeleye sahne olacak

Gençlerbirliği ile Galatasaray arasında oynanacak çeyrek final mücadelesi RAMS Park’ta yarın saat 20.30’da başlayacak olurken, iki ekip yarı finale yükselmek için sahaya çıkacak ve karşılaşmanın yüksek tempolu, çekişmeli ve heyecan dolu geçmesi bekleniyor.

İlgili Haberler